e-triple consultancy 

Expertise, Experience & Efficiency

                         

Marketing, Communicatie & Branding
 

 

 

Nobody likes changes with the possible exception of a wet baby

Het Marketing probleem van bedrijven is niet zozeer dat ze een verkeerde strategie uitvoeren, maar dat ze te lang blijven vasthouden aan een strategie, die vroeger succesvol was

 

                                                                                                                                                                                                                                                                               HomeContact

 Experience: there is no substitute for common sense

Marketing praktijk ervaring opgedaan bij Douwe Egberts Nederland B.V, eerst op de afdeling Marktonderzoek en vervolgens op de Marketing Afdeling. Marketing manager van de tabaksdivisie.

Daarna overgestapt naar marketing-en communicatie adviesbureau PPGH/JWT. ( 1982-1999)  en later HVR .Bij beide bureau's Algemeen Direkteur functie.Onder andere werkzaam geweest voor een aantal uiteenlopende klanten in de FMCG sfeer( Grolsch, Friesche Vlag, Nedan Zoetwaren, Nestlé,Stegeman, Keloggs en Heineken) maar ook voor klanten in de dienstverlening ( Postbank, Randstad, KPN Telecom ) , in de B-to-B ( TNT Post en de Vereniging Kamers van Koophandel) en in de retail ( Gamma bouwmarkten)

Tenslotte bij Vis-ŕ-Vis Active Marketing als Algemeen Direkteur met name gewerkt in de B-to-C sector voor internationale direct selling bedrijven, zoals Giordano Vini , Olio Carli en Centraal Beheer Achmea.

 

Expertise

Efficiency